Lagu Setia Ku Korbankan

Setelah bersiaran bermula dari 8 Ogos 1998 Carta Era akhirnya menjadi carta utama di peringkat nasional. 43K views July 12 2019.


Setia Ku Korbankan Fauziah Latif Lirik Songs Music Your Music

Rapuh ku berpegang untuk hidup bersamamu.

. Lagu kat bawah ni berlainan sket dr kisah hidup aku. Setia ku korbankan adalah lagu populer dari 𝐄𝐄𝐙 Buat video TikTok Anda sendiri dengan lagu setia ku korbankan dan jelajahi video 22K yang dibuat oleh kreator baru dan populer. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Rinduku embunan di lautan. Antara Kini Dan Semalam. Start new topic.

Meski ku tahu perasaan engkau dan aku tak bisa bepas. Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan. Lyrics for Setiaku Korbankan by Sitti.

Lirik Lagu Aku Kamu Kita Dan Malaikat Penjaga Hati Dari Sarwendah Lengkap Dengan Video Klip Halaman All Sripoku Com. Setia Ku Korbankan Inikah dugaan yang ku terima Menyintai mu sepenuh jiwa Untuk bersama mu Kesabaran membakar fikiran Rinduku embunan di lautan Cintamu debunga berterbangan Tak pernah mempeduli kasih sayang Yang aku korbankan korus Kau janjikan bahagia Namun kau hantui dengan gurauan berbisa Kau janjikan setia Rapuh ku berpegang untuk hidup. Cerita mengalir begitu saja.

Setia Ku Korbankan Inikah dugaan yang ku terima Menyintai mu sepenuh jiwa Untuk bersama mu Kesabaran membakar fikiran Rinduku embunan di lautan. Em ku rapuh dan tak berdaya. Setia Ku Korbankan Fauziah Latiff.

Ku rapuh dan tak berdaya. -Come enjoy at KKBOX. Misha merakam lagu ini pada bulan Januari 2004 dengan penampilan penyanyi latar Izzad Izzudin yang sebelum ini pernah merakamkan lagu Setia Ku Korbankan dendangan asal Fauziah Latiff untuk runut drama Kiranya Aku Tahu.

Inikah dugaan yang ku terima Menyintai mu sepenuh jiwa Untuk bersama mu. Cover by metapi separuh lagu dah tekorban. Thursday March 18 2021.

1640 Followers Personal Blog. Reply to this topic. Lirik Lagu Fauziah Latiff.

Lirik Lagu Ernie Zakri - Setia Ku Korbankan Faithful I Sacrificeviralmalaysia liriklagu immortalsongs. Fauziah Latiff - Setia Ku Korbankan. Namun kau hantui dengan gurauan berbisa.

Kembalilah hangati semula asmaraku dengan mu. February 13 2019 Setia ku korbankan. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Fauziah Latiff LY Baiduri Setia Ku Korbankan. Setia Ku Korbankan ialah lagu popular oleh Eddie Marzuki Cipta video TikTok anda sendiri dengan lagu Setia Ku Korbankan dan terokai 4 video. Lirik Lagu Setia Ku Korbankan oleh Fauziah Latiff Inikah dugaan yang ku terima Menyintai mu sepenuh jiwa Untuk bersama mu Kesabaran membakar fikiran Rinduku embunan di lautan Cintamu debunga berterbangan Tak pernah mempeduli kasih sayang Yang aku korbankan Kau janjikan bahagia Namun kau hantui dengan gurauan berbisa Kau janjikan setia.

Hanya bersaing dgn adik dia yang amatlah syg kat dia kut. Mencintaimu adalah pengorbanan yang akan aku korbankan. Related Pages See All.

Setia ku korbankan Ini ada lagi satu lagu Fauziah Latif yang aku dok nyani kat umah sementara aku mengkodek laptop aku yang dipulangkan oleh syarikat. Tak ada yang mampu untuk menghentikanku. Kesabaran membakar fikiran Rinduku embunan di lautan Cintamu debunga berterbangan Tak pernah mempeduli kasih sayang Yang aku korbankan Kau janjikan bahagia Namun kau hantui dengan gurauan berbisa Kau janjikan setia Rapuh.

By Helghast August 19 2008 in Muzik Movie Majalah. Sebab aku x de bersaing cinta si boy neh dgn mana2 perempuan. Begitu sulit untuk aku redam.

Pop 26 Mac 2000 2. Inikah dugaan yang ku terima. Ku berjalan dekat pintu hatinya ku ingat mereka cinta kasih sayangnya aku cinta ayah bundaku.

Tak pernah mempeduli kasih sayang. Rozman Shafiee LY Norkhayati Hashim Baiduri EMI. Lirik Lagu Malaikat Penjaga Hati Ku.

Aku Masih Seperti Dahulu. Ku berjalan dekat pintu hatinya. Fauziah Latiff - Setia Ku Korbankan Chord.

Menyintai mu sepenuh jiwa. Tak pernah mempeduli kasih sayang. Setia Kukorbankan-Lyrics-Inikah dugaan yang ku terima Menyintai mu sepenuh jiwa Untuk bersama mu Kesabaran membakar fikiran Rinduku emb.

Cinta bagiku adalah pengorbanan. Penulis lirik Habsah Hassan juga terlibat sebagai penulis lirik bersama Shuhaimi. Lagu yang paling banyak diminta pendengar akan berpeluang lebih untuk mengungguli carta secara mingguan.

Aku tak ada yang mampu untuk menghentikanku. Wooh biarkan kini sudahlah jalannya oh. Wahtetiba jek entry aku petang-petang nih lagu jiwang zaman dolo-dolokorang layan jeklah eekkEntry nih aku masukkan sempena Anniversary aku yang Ke-7 ari nih.

Lagu Setia Ku Korbankan.


Setia Ku Korbankan Fauziah Latif Lirik Songs Music Your Music


Pin On Https Beeg Com


Pin On Blue Light


Koleksi Lagu Terbaik Ziana Zain Fauziah Latiff Babah Co Youtube Slow Songs Celine Deon Songs

No comments for "Lagu Setia Ku Korbankan"